A mai uticélunk Iisalmi városa. Útközben megálltunk Santa Claus Village-ban, Rovaniemi településnél. Itt minden a Mikulásról szól. Az egész egy "Mikulás Pláza". Van itt minden mi szem -szájnak hányingere. Sikerült ennünk egy tradicionális rénszarvas levest kínai módra kókusztejjel és egyéb kínai finomsággal. A másik alternatíva a Mikulás pizza lett volna. A Mikulás dolgozószobája egy asztal színes papírba csomagolt dobozokkal. Néhány kép azért készült, de felejthető a történet. Viszont utána kárpótlásul több felhőszakadás belefutottunk. Így a mai nap is èlveztük az esős motorozás èlmènyeit, az 528 km alatt. A szállásunk Iisalmi városában egy kis lakótelep kis lakásában van. Ezuton is csókoltatjuk a Bookingot. A városról:Iisalmi első említése 1627-re tehető, amikor megépült a ma Öreg templomnak nevezett épület helyén épült templom. Az 1700-as évektől kereskedelmi központnak számít, városi rangra 1891-ben emelték. A 18. századi svéd fennhatóság alatt folyamatos hadakozás volt az Orosz Birodalommal a terület fennhatósága miatt. Bár az egyik legnagyobb svéd győzelem 1808-ban Iisalmi mellett történt, később a svédek kénytelenek voltak átadni a területet.

Azért a kedvünket nem tudta elrontani. Kárpótolt magunkat egy nagyon jó vacsorával majd egy pohár Guinness sör és egy jó szivar kíséretében éjfélig beszélgettünk. Ez a nap is kalandos volt....