A mai nap Oslóbol Trondheimbe mentünk amely Norvégia harmadik legnagyobb városa, Sør-Trøndelag megye székhelye. A 997-ben alapított város ma az oktatás, a technikai és gyógyászati kutatás központja, több mint 30 000 tanulóval. A város lakossága 194 860 fő . A város a Nid-folyó (Nidelva) torkolatánál, a Trondheim-fjord (Trondheimsfjorden) partján fekszik. A nyári napforduló idején a Nap 03:00 és 23:40 között látható az égen, és éjszaka is igen kevéssel ereszkedik a horizont alá, tehát május 20. és július 20. között nem beszélhetünk valódi éjszakai sötétségről. A téli napforduló idején a Nap csupán 10:00 és 14:30 között látható az égen, és ekkor is csak kevéssel emelkedik a horizont fölé. Trondheim község legmagasabb pontja az 565 m magas Storheia hegy.Az út 486 km volt minimális autópályázás. Kezdjük kiismerni a sebességmérő kamerákat (remélem), így sikerült húzósan jönnünk. Élveztük a motorozást, kétszer esőruha felvétele, illetve a hőmérséklet 14-19 fok volt

A hagyományokat követve az előző napok tapasztalatai után a görög, spanyol, olasz konyha után egy török étteremben vacsoráztunk.